پنج شنبه, 09 فروردين 1403

نکات قابل توجه در زمان انتخاب واحد نیمسال اول 97-96

  • شنبه, شهریور 04 1396

1-انتخاب واحد توسط شخص دانشجو از طریق سامانه سجاد انجام میگیرد و در صورت بروز هرگونه اشکال اعم از عدم ثبت  دروس ،عدم رعایت قوانین آموزشی و ... مسئولیت به عهده شخص دانشجو میباشد.

2-واریز و تسویه کلیه بدهی های دانشجو قبل از انتخاب واحد از نیمسالهای گذشته تا به حال اعم از حق نظارت ستاد(15درصد) یا مرکز آموزش(85 درصد) الزامی است .

2-جهت واریز شهریه ترم جاری دانشجو می بایست مبلغ 400 هزار تومان را با مراجعه به سایت مرکز به آدرس aitc.ir در قسمت واریز آنلاین شهریه واریز نماید و پس از این کار مجاز به انتخاب واحد نماید.

3-با توجه به اینکه زمان انتخاب واحد بر اساس هر ورودی تنها یک روز تعیین شده است لذا به جهت از دست ندادن زمان انتخاب واحد خود تا قبل از ساعت 20 روز انتخاب واحد ملزم به پرداخت شهریه میباشید.

3-جهت تسویه حق نظارت ستاد با مراجعه به کاربری خود در سامانه سجاد قسمت شهریه نسبت به واریز حق نظارت ستاد اقدام نمایید.

4- دانشجویان مجاز به اخذ دروس ارائه شده در نیمسال های بعدی نیستند.

5- حداکثر تعداد واحد مجاز برای دانشجوی مشروطی  14 واحد میباشد.

6-حداکثر انتخاب واحد مجاز 20 واحد و حداقل 12 واحد خواهد بود.

7-رعایت قوانین آموزشی و رعایت پیشنیازها و همنیازها  بر عهده شخص دانشجو میباشد.

8-حداکثر زمان مجاز برای اخذ مدرک کاردانی  یا کارشناسی 2 سال میباشد.

9-زمان اخذ معرفی استاد : زمانی است که کلیه نمرات قبولی دروس دانشجو در سامانه سجاد ثبت گردیده باشد و تنها دروس معرفی به استاد باقی مانده باشد.

10-دروس کارورزی 1 و 2 به هیچ عنوان با یکدیگر قابل اخذ نمیباشد.

11-در صورتیکه دانشجو ورودی سال تحصیلی 96-95 اقدام به اخذ درس کارورزی نماید به همراه این درس تنها 12 واحد درسی میتواند اخذ نماید.

12-دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل در صورتیکه کلیه دروس (به جز دروس عمومی) را با نمره بالای 15 گذرانیده باشند جهت ازمون  استاندارد  به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی خواهند شد.