جمعه, 10 فروردين 1403

دمنوش آلودگی هوا

  • دوشنبه, دی 02 1398
 
 دمنوش سه گیاه ،مناسب آلودگی هوا
 
 
 
افراد می‌توانند ۳۰ گرم عناب، ۳۰ گرم پر سیاوش، ۲۰ گرم آویشن را نیم کوب کنند و روزی ۲ بار یک قاشق آن را در یک لیوان آب جوش دم کنند؛ سپس آن را صاف و میل کنند. این دمنوش برای برونشیت، عفونت ریه، گرفتگی صدا، دفع سموم در هوای آلوده مفید است.
 
کریسمس 2020 با 40 تومن دبی باش!!!

کریسمس 2020 با 40 تومن دبی باش!!!

خلاصی از کدام مشکل نرم افزار حسابداری را آرزو می کنید؟

خلاصی از کدام مشکل نرم افزار حسابداری را آرزو می کنید؟

تخفیفات داغ دیجی کالا

تخفیفات داغ دیجی ک
وی تصریح کرد: افراد می‌توانند ۳۰ گرم عناب، ۳۰ گرم پر سیاوش، ۲۰ گرم آویشن را نیم کوب کنند و روزی ۲ بار یک قاشق آن را در یک لیوان آب جوش دم کنند؛ سپس آن را صاف و میل کنند. این دمنوش برای برونشیت، عفونت ریه، گرفتگی صدا، دفع سموم در هوای آلوده مفید است. 
این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: افرادی که به بیماری باد سرخ و رزاسه (بیماری پوستی) دچار شدند، می‌توانند برای بهبود بیماریشان ۲۵۰ گرم عناب خشک را نیم کوب کنند و در ۳ لیتر آب بجوشانند و پس از صاف کردن، مرتب روزی ۳ فنجان میل کنند.
 


حاج محمد خانی گفت: در سرفه‌ های خشک و گرفتگی صدا افراد می‌توانند از شربت عناب استفاده کنند. به این صورت که ۵۰ گرم عناب خشک را ابتدا نیم کوب کرده و در ۳ لیتر آب بجوشانند وصاف کنند و سپس با یک‌و‌نیم کیلو قند جوشانده شود تا قوام آید؛ افراد می‌توانند این شربت را روزانه ۸ بار و به میزان یک قاشق غذاخوری مصرف کنند.
 


وی بیان کرد: افراد برای بهبود عفونت روده، برونشیت و نیز ورم کیسه صفرا، کلیه و مثانه می‌توانند ۵۰ گرم عناب خشک را نیم کوب کرده و در یک لیتر آب بجوشاند و پس از صاف کردن؛ هر وعده یک فنجان میل کنند.

حاج محمد خانی تصریح کرد: افراد برای درمان جوش غرور جوانی می‌توانند هر شب ۶ عدد عناب خشک را نیم کوب کرده و همراه یک قاشق زرشک در یک لیوان آب خیس کرده و سپس میل کنند.

 


وی گفت: افرادی که حرارت بدنی بالایی دارند و زود عصبانی می‌شوند می‌توانند ۶ عدد عناب خشک را نیم کوب کرده و با یک لیوان عرق کاسنی خیس کرده و صبحها با سکنجبین میل کنند.
 


این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: افراد برای رفع مشکلات ریه، تنگی نفس حاصل از ورم معده و سرفه‌های کهنه خود می‌توانند از ترکیب ۳۰ گرم عناب، ۲۰ گرم رازیانه، ۲۰ گرم انسیون و ۳۰ گرم پر سیاوش ۲۰ گرم انجیر را کوبیده و در ۲ لیتر آب شب تا صبح بخیسانند و صبح این ترکیب را جوشانده و میل کنند.
 


حاج محمد خانی افزود: برای درمان حصبه افراد می‌توانند عناب خشک را نیم کوب کرده و در عرق کاسنی شب تا صبح خیس کرده و پس از صاف کردن آن را میل کنند. همچنین کوبیده کامل عناب با هسته آن و مخلوط کردن آن با آب سرد برای درمان اسهال مفید است.
 


وی در پایان توصیه کرد: افرادی که از مشکلات ریوی رنج می‌برند می‌توانند عناب خشک را جایگزین عناب تازه کنند.