پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

کریسمس

  • دوشنبه, دی 09 1398

 

‫کریسمس 2020‬‎ ile ilgili görsel sonucu

کریسمس رو به تمامی هموطنان مسیحی عزیزمون در سراسر ایران تبریک عرض می‌کنیم

توضیحاتی در مورد جشن کریسمس

خیلی از مردم در سراسر دنیا هر ساله میلاد مسیح را جشن می گیرند که به این مراسم های باشکوه کریسمس گفته می شود. ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا جشن خاج شویان در روز ۶ ژانویه ادامه می یابد. همانطور که بارها شنیده اید درخت کریسمس و شخصیتی به نام بابانوئل در این جشن نقش مهمی دارد و مردم در این روز به همدیگر هدیه نیز می دهند.

برگزاری کریسمس در کشورهای مختلف مسیحی بنا به سنت و رسم و رسوم آن ها تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارد. اما وجه اشتراک این مراسم این است که مسیحیان برای جشن گرفتن میلاد عیسی مسیح به کلیساها می روند و در منزل یک درخت کاج را تزیین و چراغانی می کنند. همچنین در ایام کریسمس حراجیهایی برپا می شود و در روز باکسینگ در ۲۶ دسامبر کارمندها از کارفرمای خویش هدیه می گیرند.

تاریخ کریسمس

تاریخ دقیق این روز باشکوه برابر است با ۴ دی ماه ۱۳۹۸ و یا به میلادی ۲۵ دسامبر سال ۲۰۱۹ می باشد که این جشن ۱۲ روز به طول می انجامد و به نوعی اغاز سال جدید ( ۲۰۲۰ ) است و مردم در سراسر دنیا حتی در ایران به پرپایی مراسم های مختلفی از جمله مذهبی می پردازند و این ایام را با یکدیگر جشن می گیرند.

‫کریسمس 2020‬‎ ile ilgili görsel sonucu

پیشنهاد هدیه کریسمس :


برای دشمن خود:بخشش
برای رقیب:تحمل
برای دوستان:قلبت
برای خودت:احترام